Dalmatinski portal
Dalmatinski portal Test ad banner
Dalmatinski portal Dalmatinski portal
Turizam
3:08 pm

INTERVJU Branimir Lažeta: RoomRaccoon pravi je hit među iznajmljivačima i hotelijerima

Piše N.M.

RoomRaccoon, softver za upravljanje hotelima i turističkim objektima, već neko vrijeme dostupan je hrvatskim hotelijerima i iznajmljivačima. 

Ovaj softver smanjuje svakodnevnu administraciju u vođenju turističkih objekata te omogućava paralelno oglašavanje hotela na različitim rezervacijskim platformama poput Bookinga, Airbnba i Expedije, a o svemu smo popričali s Branimirom Lažetom, voditeljem splitskog ureda.

Je li RoomRaccoon softver prepoznat od strane hotelijerske zajednice u Hrvatskoj i kakve su reakcije?

– Budući da je Hrvatska postala dio globalne RoomRaccoon mreže čije usluge koristi više od 1500 hotela u 49 zemalja, mogu reći da su hrvatski hotelijeri brzo prepoznali učinkovitost našeg softvera. Trenutno ga u Hrvatskoj koristi preko 20 hotela, vila i turističkih objekata, a reakcije hotelijera i iznajmljivača su odlične i pravi je hit. Postojeći klijenti su zadovoljni brojem rezervacija, pogotovo zato što su se promijenile navike turista nakon pandemije pa je primjetan broj kasnijih i last minute rezervacija. 

Vlada li veći interes u Dalmaciji ili u Istri?

– Iznimno mi je drago što imamo korisnike u cijeloj Hrvatskoj, samim time u Dalmaciji i u Istri. Gledajući ukupne brojke, trenutku je veći interes u Istri. Budući da imamo ured u Splitu, očekujemo još veći broj korisnika u Dalmaciji.

Po čemu je RoomRaccoon jedinstven u odnosu na konkurenciju?

– RoomRaccoon jedini je sustav koji automatski prilagođava cijene na temelju vjerojatnosti novih rezervacija te gostima nudi rezervaciju skupljeg smještaja po pristupačnim cijenama, kao i kupnju dodatnih usluga prilikom rezervacije. Također, potpuno integrirani mehanizam za direktne rezervacije s web stranice uvijek je aktivan, a kako bi se izbjegao nedolazak gostiju korisnici mogu aktivirati RaccoonPay opciju avansnog plaćanja. Također, RoomRaccoon je osmišljen tako da kroz jednostavno sučelje i uz manje truda, donosi više prihoda.

Kakva je situacija što se tiče konkurencije na tržištu?

– Turističko tržište je proaktivno i svakodnevno se kreiraju novi softveri i aplikacije za olakšavanje poslovanja. Unatoč prisutnosti brojnih konkurentskih softvera, naš sustav je dokazano uspješan i njegova primjena u hotelskoj industriji raste iz dana u dan. 

Od nedavno je sustav nadograđen housekeeping softverom, kako on konkretno doprinosi hotelskom poslovanju?

– Novi softver, RaccoonHousekeeping hotelima pomaže ubrzati poslovne procese i poboljšati internu komunikaciju kroz inovativni mobilni prikaz i nadzornu ploču. Ovaj sustav podiže efikasnost tako što digitalizira manualne procese i pomaže hotelijerima organizirati i dodijeliti zadatke u stvarnom vremenu i pratiti statuse po sobama, a sve uz mobilni prikaz.

Najbolji dio RaccoonHousekeepinga je što je u potpunosti integriran u naše postojeće sučelje, a budući da je naš cijeli sustav baziran na cloud tehnologiji, hotelijeri mogu upravljati svojim timom gdje god se nalazili, u bilo kojem trenutku. 

Što biste naveli kao najveću prednost RoomRaccoona?

– Jedna od najvećih prednosti RoomRaccoona je što je izuzetno jednostavan za korištenje. U posljednje vrijeme svjedoci smo rasta zaposlenih u turističkom sektoru, a hoteli sve brže zapošljavaju nove radnike koje treba brzo pripremiti za sezonu. Jednostavnost upotrebe našeg softvera novim zaposlenicima omogućuje brz početak rada, odnosno trening traje dosta kraće. 

Postoji li testna verzija za one koji žele isprobati softver?

– Svi koji to žele mogu izraditi potpuno besplatan korisnički račun na našoj web stranici https://roomraccoon.hr/ i testirati softver prije nego ga odluče implementirati u svoje poslovanje.

Planovi?

– Izgledno je da će ova sezona oboriti rekordnu 2019. godinu, a već planiramo i iduću sezonu. Trenutačno imamo najveće urede u Bredi, Lisabonu i Cape Townu, a u Hrvatskoj planiramo zapošljavati nove djelatnike. Prošle godine tvrtka je rasla s 40 na 62 zaposlenika, a do kraja 2022. godine planiramo imati više od 100 zaposlenih. Također, uskoro ćemo objaviti natječaj za novog člana u odjelu korisničke podrške u splitskom uredu, pa pozivam sve zainteresirane da zaprate našu web stranicu i društvene mreže, kako bi bili u tijeku zbivanja.

Vaša reakcija na temu

Komentiranje na Indexu dozvoljeno je samo registriranim korisnicima. U redu je ne slagati se s drugim komentatorima ili autorom teksta, ali nije u redu vrijeđati, diskriminirati, trolati, kršiti Pravila komentiranja i odredbe stavka 2. članka 94. Zakona o elektroničkim medijima. Korisnik je odgovoran za sve napisano u komentaru. Budite normalni, nemojte se bezveze dovoditi u probleme.

Komentari (2)