Na mjestu sadašnjeg hotela Biševo s dvije zvjezdice, Komiža će dobiti hotel s pet zvjezdica koji će se u potpunosti uklopiti u prirodni okoliš i vizuru grada, te šetnicu uz more. Investicijom od 52 milijuna eura u izgradnju novog ekskluzivnog hotela u Komiži i dovođenjem Marriottova lifestyle brenda Autograph Collection po prvi put u Hrvatsku, društvo Modra špilja s većinskim dioničarom, mirovinskim fondovima PBZ Croatia osiguranje, najavljuju transformaciju ponude cijelog otoka Visa.
– Cilj nam je na otoku Visu razvijati turistički proizvod visoke dodane vrijednosti, uz globalno prepoznatljiv hotelski brend koji jamči standarde prepoznate u cijelom svijetu. Želimo iskoristiti udaljenost i težu dostupnost ove destinacije koja je idealna za bijeg od stvarnosti, wellbeing, oporavak tijela i uma od užurbanog života. Autograph je za takav proizvod idealan, jer se radi o brendu u kojem je svaki hotel drukčiji, ima svoju posebnu priču koja je obično vezana uz lokalnu kulturu ili tradiciju, te su i sadržaji povezani s tim – kazao je Mario Radaković, član uprave tvrtke Modra špilja u čijem sastavu posluje sadašnji Hotel Biševo.
Komentari (2)
Hi everyone!