Dalmatinski portal
Dalmatinski portal Test ad banner
Dalmatinski portal Dalmatinski portal
Turizam
12:21 pm

NEUGODA IZNAJMLJIVAČIMA I GOSTIMA Lažno se oglašavali apartmani u Splitu u srcu sezone

Sezona u Splitu je, prema prvim procjenama, bila odlična. Smještaji popunjeni, ugostitelji, ako je suditi prema fiskaliziranim računima koje je objavila Županijska komora, također imaju razloga za zadovoljstvo. Stanarima u centru grada i na Bačvicama pak nikad gore što se tiče buke i raznih scena koji su našle put do medija. Nisu ni svi iznajmljivači bili sretni iako su im kapaciteti popunjeni. Morali su se boriti s lažnim oglašavanjem koje se odvijalo preko najveće internet posredničke agencije. Na vrata bi im došli gosti vjerujući u smještaj koji su rezervirali, ali se nije radilo o apartmanu. Uopće vlasnik nije oglasio iznajmljivanje. 

Splićanin Joško ove je godine u srcu sezone morao rješavati problem turista koji su mu pokucali na vrata sretni što će uživati u čarima grada. Netko se na bespućima stranice internetskog oglašavačkog  diva poigrao s njima i akterom naše priče. Sreća je što gosti nisu platili ranije pa materijalne štete nema.

Jedna tura je došla u jutarnjim satima, a druga navečer. Joško im nije zatvorio vrata, pomogao im je savjetom, ali se iznervirao zbog aljkavosti te agencije. 

– I prošle godine se to dogodilo, mislio sam da su jednom zauvijek riješili taj problem. Sada se dogodilo identično. Lani sam goste počastio u svom dvoru i s njima rješavao problem sve dok se nisu smjestili. Tako sam i ove, a vjerovali ili ne, iako se u Splitu i Čiovu oko 20.000 apartmana oglašava preko njih, agencija radi do 17 sati, a vikendom ne – ljut je vlasnik koji inače ima apartman za najam.

Na koncu kada ih je dobio iz agencije je dobio odgovor da su moguće takve situacije.

– Ljudi su vrlo maštoviti – rekla mu je djelatnica u Zagrebu.

Pitao je kako je moguće da se događa godinama zaredom i je li moguće da nitko ne provjerava oglašene apartmane.

– Ima provjera i ovaj apartman je uklonjen. Kad dobijemo takve prijave, automatski se prosljeđuju našem odjelu koji radi kontrole. To nekada ovisi je li špica sezone ili hladni period – objašnjavala je.

Bio je Joško uporan i nabrajao koliko puta je zvao zbog toga. Naglasio je kako nije rješenje da se rješava kada se neugodne situacije dogode, nego zauvijek.

– Nažalost, često se dogodi, ali najsigurnije je za goste da vide pišu li recenzije ispod oglasa. Ljudi gledaju fotografije, a ne čitaju dalje. 

Spriječili bi da znamo kako to naprave, nažalost, niste jedini, nego je stvar na globalnoj razini. Mi smo, srećom, i malo zahvaćeni, nisu inspirirani toliko za nas, a primjerice u Engleskoj, Indiji i Australiji  je prestrašno – otkrila je agentica. 

Uz to, ima opcija i lažnih gostiju koji se prijavljuju.

–  Svi se na osnovu prijave kroz sustav uklanjaju – iznijela je kako se bore s tim.

Nastavio je Joško s drugim zamjerkama na račun iznajmljivanja preko njih sve do toga da u Splitu nemaju predstavništvo te da su i u Zagrebu nedostupni nakon 17 kao i vikendom.

Agenciju smo kontaktirali neposredno nakon dolaska gostiju preko lažnog oglasa, ali su nas uputili na pravnu službu u Amsterdam. Čim dobijemo odgovor, objavit ćemo ga.

Vaša reakcija na temu

Komentiranje na Indexu dozvoljeno je samo registriranim korisnicima. U redu je ne slagati se s drugim komentatorima ili autorom teksta, ali nije u redu vrijeđati, diskriminirati, trolati, kršiti Pravila komentiranja i odredbe stavka 2. članka 94. Zakona o elektroničkim medijima. Korisnik je odgovoran za sve napisano u komentaru. Budite normalni, nemojte se bezveze dovoditi u probleme.

Komentari (2)