Hrvatska turistička zajednica pokrenula je novu promotivnu kampanju ‘Falling for Croatia’, koja će se do kraja studenoga provoditi na društvenim mrežama Facebook, Instagram i Twitter uz oznake #FallingForCroatia i #BestFallCroatiaBucketList. Kampanja je zamišljena kao svojevrsni jesenski vodič kroz destinacije i aktivnosti koje naša zemlja nudi u ovom razdoblju godine, a glavni ciljevi su poticanje daljnjeg turističkog prometa u posezoni, kao i zadržavanje vidljivosti Hrvatske na emitivnim tržištima nakon izvrsnih rezultata ostvarenih tijekom glavnog ljetnog dijela sezone.
– Nalazimo se u razdoblju godine kada su u fokusu turističkih putovanja kultura, eno-gastronomija, nautika, aktivni turizam i priroda. Sve navedeno obuhvatili smo ovom kampanjom kroz brojne atraktivne fotografije i video materijale, a pritom smo posebni naglasak usmjerili na hrvatske kontinentalne destinacije i što sve gost u jesenskim mjesecima u njima može doživjeti. Naime, nakon izvrsnih rezultata ostvarenih tijekom glavnih ljetnih mjeseci, u ovom dijelu godine želimo zadržati pozitivne trendove, privlačiti nove goste te naglasiti druge dijelove ukupne hrvatske turističke ponude, koja se posebice na kontinentu ističe po kvaliteti, izvornosti te održivosti – izjavio je Kristjan Staničić, direktor Hrvatske turističke zajednice, nadodavši kako se posezona odvija vrlo dobro s oko 400.000 turista koji trenutno borave u zemlji.
Uz poruku kako je jesen razdoblje godine u kojem se Hrvatska, a posebice njen kontinent i unutrašnjost mogu doživjeti na jedan nov i čaroban način, ovom će kampanjom biti obuhvaćeno čak 90 proizvoda i destinacija, od unutrašnjosti Istre i Gorskog kotara, preko Međimurja i Hrvatskog zagorja pa sve do Slavonije i Baranje, dok se od aktivnosti posebno ističu obilasci nacionalnih parkova i parkova prirode, dolasci na tradicionalne i kulturne manifestacije na kontinentu, vožnje biciklima ili šetnje po brojnim ucrtanim stazama, kušanja brojnih eno-gastronomskih delicija, sudjelovanja na berbama grožđa, maslina ili mandarina te još mnogo toga.
Očekuje se kako će kampanja rezultirati i zadržavanjem pozitivnih trendova turističkog prometa koji je, prema podacima sustava eVisitor, u dosadašnjem dijelu rujna na razini od oko 10 milijuna ostvarenih turističkih noćenja što u odnosu na isto razdoblje rujna 2019. predstavlja rast od 4 posto.
Komentari (2)
Hi everyone!