Dalmatinski portal
Dalmatinski portal Test ad banner
Dalmatinski portal Dalmatinski portal
Turizam
1:04 pm

Digitalizacija procesa u nautičkom čarteru donosi rezultate, ističe čarter.hr povodom svoje prve godišnjice!

Piše N.M.

Povodom prvog rođendana, čarter.hr, jedinstvena platforma za nautički sektor u nas, otkriva koje teme najviše traže profesionalci iz branše, ali i bez čega se danas u nautičkom turizmu ne može. 

U samo godinu dana neumornog rada platforma se pozicionirala kao prvo i sve brže rastuće mjesto na kojem čarteraši te profesionalci iz drugih nautičkih i srodnih djelatnosti dolaze do relevantnih tema, alata i edukacija koji im pomažu da pojednostave i poboljšaju poslovanje. 

Za podizanje poslovanja na višu razinu i veće zadovoljstvo gosta, u 2022. godini ključnu ulogu igra digitalizacija. 

– Tvrtke nisu sigurne koji su im točno kanali potrebni, kako posložiti svoj nastup u online okruženju na način da ubire plodove. Mnogim je tvrtkama problem prebaciti se na potpuno digitalno poslovanje. Upravo zato surađujemo s IT tvrtkama koje su razvile praktična i iskušana rješenja za čarter industriju. Charter Hub novi je game changer u branši jer omogućuje tvrtkama da povežu niz drugih alata na jednoj platformi – kaže Selma Čmelik, osnivačica čarter.hr-a i strastvena zagovarateljica korištenja mogućnosti digitalnih tehnologija. 

Prelazak na digitalizaciju nije bitan samo zbog pojednostavljivanja procesa čarter tvrtki, već i zbog samog srca turizma, a to je iskustvo samog gosta. S obzirom na planirani odmak od masovnog turizma i fokusiranje na kvalitetniju uslugu i doživljaj, upravo je ovo segment na kojem turistički sektor treba sve više raditi. Tehnologija tu može jako pomoći.

– Gosti koji su orijentirani na nautički čarter očekuju digitalizaciju jer su u svojim matičnim zemljama navikli na digitalna rješenja. Digitalizacijom se ubrzavaju i pojednostavljuju procesi rezervacija, plaćanja, prati se zadovoljstvo gostiju. Posebno je važna mogućnost povezivanja različitih usluga koje gosti žele iskusiti na destinaciji na jednom mjestu – ističe Čmelik. 

Čarter.hr ne prati se samo u Hrvatskoj već u velikom dijelu regije, Europe, ali i SAD-u. Korisnike platforme, kojih je preko devet tisuća, najviše zanimaju trendovi i servisi. Vrlo su čitani i mjesečni intervjui s bitnim akterima u nautičkom turizmu, pogotovo oni sa sugovornicima koji ‘bez dlake na jeziku’ progovaraju o gorućim temama vezanim uz more i turizam. 

S obzirom na to da se radi o jednoj specifičnoj i uskoj niši, više od 30.450 pregleda stranice, rastući broj posjetitelja, pratitelja na društvenim mrežama, pozitivan feedback korisnika i rezultati koje postižu uz pomoć informacija i podrške na čarter.hr-u činjenice su koje potvrđuju da se vizija platforme polako, ali sigurno ostvaruje.

– Nastavljamo punim jedrima naprijed, a u godini pred nama želimo malo više prostora pružiti servisima. Želimo vidjeti što im treba, gdje žele doći i kako im mi u tome možemo pomoći. Servisi su vrlo traženi i navikli su uvijek imati posla. Međutim, nije dovoljno samo dobro raditi već i biti prisutan tamo gdje su tvoji kupci, što danas znači biti online – napominje Selma Čmelik, inače stručnjakinja u digitalnom marketingu. 

Za dobar rezultat iznimno je bitna i povratna informacija kao i umrežavanje. Ekipa čarter.hr-a zato u svojoj bazi, Zadru, šestog listopada organizira ‘Čarter ćakulu’, reflektivno druženje čarteraša povodom uspješne sezone i ususret novoj. 

Nakon toga se pripremaju za Biograd Boat Show i Croatia Charter Expo gdje će 26. i 27.  listopada profesionalcima iz čarter industrije predstaviti inovativne IT alate za nautički sektor, ali i najaviti neke nove, uzbudljive projekte. Sve dakako s ciljem da olakšaju i pospješe plovidbu za sve aktere nautičkog turizma. 

Vaša reakcija na temu

Komentiranje na Indexu dozvoljeno je samo registriranim korisnicima. U redu je ne slagati se s drugim komentatorima ili autorom teksta, ali nije u redu vrijeđati, diskriminirati, trolati, kršiti Pravila komentiranja i odredbe stavka 2. članka 94. Zakona o elektroničkim medijima. Korisnik je odgovoran za sve napisano u komentaru. Budite normalni, nemojte se bezveze dovoditi u probleme.

Komentari (2)