Dalmatinski portal
Dalmatinski portal Test ad banner
Dalmatinski portal Dalmatinski portal
Turizam
4:14 pm

HGK – ŽK Split i Sunčani Hvar na Mediteranskom turističkom forumu

Piše N.M.

Na 9. Mediteranskom turističkom forumu, koji je danas održan u Barceloni u sklopu MedaWeek-a (Mediterranean Week of Economic Leaders), na panelima posvećenim dugoročnoj održivosti te mediteranskim otocima i avio povezanosti, sudjelovali su predsjednik HGK – Županijske komore Split Joze Tomaš i direktor prodaje i marketinga Sunčanog Hvara d.d. Zdravko Tudor

U sklopu Turističkog foruma ujedno je potpisan i Memorandum o razumijevanju između Foruma jadransko-jonskih gospodarskih komora (AIC Forum), kojim predsjeda HGK – Županijska komora Split i ASCAME-a, Udruge mediteranskih gospodarskih i industrijskih komora, koja je jedna od organizatorica MedaWeek-a.

‘Forum jadransko-jonskih gospodarskih komora imao je danas iznimnu priliku potpisati Memorandum o razumijevanju sa ASCAME-om, udruženjem s više od 300 gospodarskih komora iz cijelog Mediterana, koji će pridonijeti još boljoj suradnji i benefitu za naše poduzetnike, u smislu još većeg networkinga, razmjene iskustava i većih mogućnosti za razvoj njihovog poslovanja’, poručio je prigodom potpisivanja Memoranduma predsjednik HGK – Županijske komore Split i predsjednik AIC Foruma Joze Tomaš. Tomaš je posebno naglasio ideju proizišlu s panela na kojem je sudjelovao, i na kojem je uvodnu riječ imalo upravo hrvatsko Ministarstvo turizma i sporta, o osnivanju mediteranske agencije koja bi promovirala Mediteran kao jednu, zajedničku destinaciju, za što je dobar primjer upravo AIC Forum, koji kroz svoj projekt Adrion promovira jadransko i jonsko područje.

Na panelu je istaknut primjer Malage, koja je disperzirala svoj turizam na cijelu godinu te razvija tzv. energetski turizam, jer su već na početku energetske krize dogovorili konkretne avio linije, kako bi gosti iz sjevernih krajeva u što većoj mjeri i što jeftinije boravili na jugu.

Da i u našoj sredini postoje tvrtke koje mogu biti primjer održive prakse na razini Mediterana, posvjedočio je Sunčani Hvar d.d. ‘U Sunčanom Hvaru od 2018. godine sustavno pratimo utjecaj našeg poslovanja na okoliš, primjenjujući prakse održivosti u smislu lokalne zajednice i održivog poslovnog modela. Prema našim podacima je već sad vidljivo da gosti koji dolaze primjerice iz Amerike, Brazila, Australije uz Hvar traže i grčke otoke poput Mikonosa i Santorinija, ili npr. Ibizu, dakle iz perspektive gosta ovi se otoci već doživljavaju kao jedan proizvod. Stoga je cilj ovakvih skupova da se ide u smjeru zajedničkog marketinga Mediterana, od čega bi svi imali benefite jer se obraćamo tržištu od 8 milijardi ljudi’, rekao je Zdravko Tudor iz Sunčanog Hvara.

Mediteran je vodeće svjetsko turističko područje s gotovo 400 milijuna turista. Regija je to s 10.000 destinacija, oko 100.000 hotela, odnosno 20 posto svjetskih hotelskih smještajnih kapaciteta, koja zapošljava više od 20 milijuna ljudi. Međutim, unatoč tim brojkama, turizam je i dalje heterogen i rascjepkan između dviju obala Sredozemnog mora. Ovaj skup, na kojem su sudjelovali ŽK Split/AIC Forum i Sunčani Hvar, pokazao je da postoji potreba i volja za jačom suradnjom i zajedničkom promocijom.

Vaša reakcija na temu

Komentiranje na Indexu dozvoljeno je samo registriranim korisnicima. U redu je ne slagati se s drugim komentatorima ili autorom teksta, ali nije u redu vrijeđati, diskriminirati, trolati, kršiti Pravila komentiranja i odredbe stavka 2. članka 94. Zakona o elektroničkim medijima. Korisnik je odgovoran za sve napisano u komentaru. Budite normalni, nemojte se bezveze dovoditi u probleme.

Komentari (2)