Dalmatinski portal
Dalmatinski portal Test ad banner
Dalmatinski portal Dalmatinski portal
Turizam
2:28 pm

SREDNJA DALMACIJA – DESTINACIJA GODINE ‘Kreirat ćemo proizvode za hedoniste koji žele više od sunca i mora’

Direktorica Turističke zajednice Splitsko-dalmatinske županije Ivana Vladović potpisala je danas ugovor o poslovnoj suradnji s predsjednikom Udruge hrvatskih putničkih agencija (UHPA) Tomislavom Fainom

Prepoznavši intenzivan razvoj te izuzetne rezultate i rast turističkih pokazatelja, kako je istaknuto ovom prigodom, UHPA je odabrala Splitsko-dalmatinsku županiju za domaću destinaciju 2023. Ciljevi su im daljnje jačanje suradnje turističkih agencija i turističkih zajednica, razvoj novih specifičnih turističkih programa, fokusirana promocija same destinacije i povećanje turističke potrošnje.

Vladović je predstavila planirane aktivnosti kojima će destinacija učiniti dodatan iskorak te se razvijati u smjeru obogaćivanja postojeće turističke ponude novim, atraktivnim turističkim proizvodima i sadržajima s ciljem podizanja konkurentnosti i pozicioniranja kao cjelogodišnje turističke destinacije.

‘Ugovor s UHPA-om odnosi se na suradnju u promociji Dalmacije kao destinacije godine na domaćem tržištu, a ona podrazumijeva posebno promociju naših programa u predsezoni i posezoni – kako u zemlji tako i u inozemstvu. Cilja se, dakle, na proizvode kojima je svrha produljenje turističke sezone i odmak od masovnog turizma. Želimo rasteretiti preopterećene destinacije te predstaviti Splitsko-dalmatinsku županiju u svoj njenoj ljepoti. Okusi i mirisi Dalmacije, koji su cijele godine nevjerojatni, nude priliku kreiranja proizvoda namijenjenih grupama hedonista koji žele nešto više od mora i sunca’, istaknula je direktorica Turističke zajednice Splitsko-dalmatinske županije.

Kazala je kako su u okviru TZ-a predvidjeli ulaganja u edukaciju svih dionika kao i u samu promociju programa. 

‘Jedan je od takvih programa Zelena linija koju ćemo uvesti već početkom predsezone, preciznije u travnju, a koja obuhvaća razgledavanje na koje se svaki dan autobusima kreće sa splitske Rive prema Dalmatinskoj zagori – Centru za posjetitelje u Dugopolju, Kliškoj tvrđavi, Stelli Croatici… Agencijama se istodobno otvara mogućnost da prihvate turiste koji su stigli do tih destinacija te da im pokažu ljepote Zagore kroz aranžmane poput, primjerice, jahanja konja, raftinga i sl. Mogućnosti su brojne, a na nama je kako ćemo ih organizirati i koliko ćemo uložiti’, izložila je Ivana Vladović. 

Fain je rekao je kako kontinuirano biraju domaću destinaciju godine i kako mu je zadovoljstvo što je ovog puta posrijedi Splitsko-dalmatinska županija jer joj pripada najveći broj članica udruge. Osvrnuo se potom na suradnju između turističkih agencija – destinacijskih menadžment kompanija i Splitsko-dalmatinske županije.

‘Gostima koje već imamo moramo otkriti nešto novo, pokazati im neotkrivene dijelove županije. Primjećujem da se na tome već radi te da je sve popularnije, ali se nadam da ćemo novim edukacijama i promocijom pripomoći u razvoju ruralnih dijelova. 

Pozivam sve ljude koji imaju proizvode koji su drugačiji i koji nisu dovoljno promovirani da se jave UHPA-i kako bismo ih povezali s partnerima, odnosno s putničkim agencijama, a takvih je sve više – vraćaju se na svoju starinu, osmišljavaju nove programe te pokušavaju primijeniti u našem kraju ono što su naučili radeći drugdje ili čuli od gostiju. Na našim radionicama moći će prezentirati svoje programe. Možda neće biti zanimljivi svim agencijama, ali zasigurno će barem jednoj od njih 210 koliko ih okupljamo’, poručio je predsjednik UHPA-e. 

Napomenuo je kako će na taj način svoj put do gostiju pronaći proizvodi iz unutrašnjosti Dalmacije koji nisu marketinški snažni kao što su, na primjer, Hvar ili pak Plitvička jezera. Drugim riječima – ako, recimo, netko u ponudi ima degustaciju soparnika, sada se lakše može povezati s nišnim agencijama koje rade gastro ture. 

Jurica Glavina, član Upravnog odbora Udruge hrvatskih putničkih agencija i član Vijeća Turističke zajednice Splitsko-dalmatinske županije, precizirao je o kakvim je specifičnim programima destinacijskih menadžment kompanija riječ. 

‘Pozicionirali smo ih u tri ključna produktna klastera – klaster kulture, klaster avanturizma ili pustolovni klaster te klaster vina i hrane. Svaki se od njih može razrađivati na još tisuće malih segmenata. Poanta je cijele priče stvoriti razlog da netko baš prepozna taj program iz Dalmacije kao nešto što bi volio vidjeti, osjetiti i oživjeti, odnosno konzumirati. Naš je zadatak, koristeći resursnu osnovu koju imamo – od prirodnih ljepota, preko kulturne baštine, do naših navika – prodati svoj način života. 

Budimo što originalniji, što je više moguće autohtoni jer ono što je nama svakodnevica putniku s druge strane planete čaroban je odmor. U većini slučajeva toga nismo svjesni, počevši od banalnih primjera poput pečenja kruha na starinski način do vrlo profiliranih projekata. 

Naš je zadatak osmisliti specifičnu priču, složiti produkt i plasirati ga zainteresiranima. Ključan je problem kako te produkte plasirati, a tu dobivamo podršku Turističke zajednice’, zaključio je Glavina. 

Vaša reakcija na temu

Komentiranje na Indexu dozvoljeno je samo registriranim korisnicima. U redu je ne slagati se s drugim komentatorima ili autorom teksta, ali nije u redu vrijeđati, diskriminirati, trolati, kršiti Pravila komentiranja i odredbe stavka 2. članka 94. Zakona o elektroničkim medijima. Korisnik je odgovoran za sve napisano u komentaru. Budite normalni, nemojte se bezveze dovoditi u probleme.

Komentari (2)