Dalmatinski portal
Dalmatinski portal Test ad banner
Dalmatinski portal Dalmatinski portal
Nekretnine
12:28 pm

Splitska SPEGRA na MIPIM-u, najekskluzivnijem nekretninskom događaju na svijetu

Piše N.M.

U francuskom Cannesu održan je MIPIM (Le Marché International des Professionnels de L’immobilier), najveći svjetski nekretninski sajam. Na sajmu je sudjelovalo preko 20.000 posjetitelja te preko 2400 izlagača iz 80 zemalja. Među njima se našlo i splitsko građevinsko poduzeće SPEGRA te privuklo pažnju brojnih sudionika ovog najpotentnijeg međunarodnog real-estate događaja koji okuplja najznačajnije tvrtke i pojedince iz svijeta investicija, financija, nekretnina, stanovanja, hotelijerstva, arhitekture, konzaltinga, developementa, logističkog i turističkog sektora, političkih institucija, ali i iz znanstvenog sektora.

– Sajam je apsolutno nadmašio sva očekivanja i moram reći da smo došli kući jako impresionirani. Od organizacije samog sajma, domaćinstva, profila sudionika, prezentacije koju smo ostvarili te kontakata i interesa koje smo dobili, sve je bilo na jednoj ekskluzivnoj razini. Činjenica da najpovoljnija ulaznica za posjetitelje košta 2000 eura govori da tu zaista nitko ne zaluta niti dođe skupljati kataloge. MIPIM privlači najveće investitore, donositelje odluka i druge profesionalce iz sektora nekretnina. Na ovom događaju ‘prolazi’ se isključivo s referencama i s postignutim rezultatima – istaknula je Maja Borovina Frankić iz SPEGRA-e.

Maja Borovina Frankić

SPEGRA se u Cannesu našla kao tek jedna od nekoliko hrvatskih tvrtki i jedna od rijetkih građevinskih, ali njene reference, s naglaskom na sanacije zaštićenih ili industrijskih objekata s nekretninskim potencijalom, učinile su ju jako zanimljivim sudionikom.

– Ponosni smo što smo s našim bogatim portfeljom i referencama koje uključuju sanaciju najosjetljivijih objekata lako zaokupili pažnju ljudi iz svijeta nekretnina, ali jednako tako i predstavnike europskih država i regija. Čim bismo pokazali što smo radili te da smo međunarodno nagrađivani, među ostalim i od Europske komisije za sanaciju hvarskog Arsenala, odmah bismo postali poželjan sugovornik. Jesmo ‘mala firma’ u odnosu na neke europske divove, ali tamo smo uspjesima i projektima bili ravnopravni. Otvorili smo razgovore s dionicima iz Italije i Njemačke koji su zainteresirani za naš rad i potencijalnu suradnju – rekla je Borovina Frankić.

Specifično za MIPIM je da države i regije djeluju strateški te podupiru sudjelovanje privatnih dionika, odnosno državne institucije dovode tvrtke od značaja i interesa, što za Hrvatsku još uvijek nije slučaj te tvrtke moraju izlaziti samostalno.

– Nama je ovo bio test da vidimo kako kotiramo i gdje pripadamo, a dobili smo potvrdu da pripadamo renomiranim tržištima Europe. Hrvatska, Spegra, a sigurna sam i druge kvalitetne domaće tvrtke imaju što ponuditi i pokazati svijetu. Udruživanjem bismo svakako bili jači i u boljoj poziciji, ali zato nam je potrebna potpora i logistika koju mogu ponuditi komore i ministarstva. Nadam se da u budućnosti naše pokazivanje svijetu neće ostati na samostalnoj inicijativi i da ćemo udruženo moći pokazati da potencijalom i znanjem pripadamo u svjetski vrh kad su i ove teme u pitanju – smatra Maja Borovina Frankić.

MIPIM je bio prilika i za predstavljanje nove platforme kojoj je začetnica, a radi se o Building.hr, centralnom mjestu za graditeljski sektor u Hrvatskoj koji je u samo nekoliko mjeseci postojanja privukao više od 500 tvrtki koje tu mogu naći partnere, vrijedne informacije, kontakte, pratiti trendove…

– Iz nekoliko zemalja izrazito su zainteresirani za franšizu i vrlo je moguće da će to biti jedan hrvatski izvozni proizvod, ali u ovom trenutku prioritet nam je hrvatsko tržište. Želimo pomoći građevinskim firmama da optimiziraju poslovanje kroz kvalitetnu digitalnu business-to-business platformu. Suradnja je sada otežana jer nema centralne baze informacije, a Building.hr je upravo to, sve na jednom mjestu u cilju da ubrzamo i olakšamo poslovanje – zaključila je.

Vaša reakcija na temu

Komentiranje na Indexu dozvoljeno je samo registriranim korisnicima. U redu je ne slagati se s drugim komentatorima ili autorom teksta, ali nije u redu vrijeđati, diskriminirati, trolati, kršiti Pravila komentiranja i odredbe stavka 2. članka 94. Zakona o elektroničkim medijima. Korisnik je odgovoran za sve napisano u komentaru. Budite normalni, nemojte se bezveze dovoditi u probleme.

Komentari (2)