Dalmatinski portal
Dalmatinski portal Test ad banner
Dalmatinski portal Dalmatinski portal
Turizam
12:04 pm

ACI očekuje nove rekorde

Piše N.M.

Nautički turizam u Hrvatskoj prošle je godine u mnogim segmentima zabilježio rekordne rezultate, po broju turista, kao i po ostvarenim prihodima, a ova bi sezona, prema prvim pokazateljima, trebala biti još bolja. U nautičkim marinama u punom su jeku pripreme za sezonu čiji neslužbeni početak će biti već za uskrsni vikend. Tako je i u ACI marini Cres, jednoj od najpopularnijih marina na Kvarneru koja je sa svojih 440 vezova u moru i 70 na kopnu te nizom pratećih sadržaja i usluga od 2019. u najvišoj kategoriji pet sidara kad je riječ o lukama nautičkog turizma, piše Novi list.

– Pripreme su u punom jeku, traje završno ‘poliranje’ i uređivanje za sve što nas očekuje ove sezone, za koju vjerujemo da će biti još bolja od prošlogodišnje, koja je bila rekordna. Ako gledamo početak godine, rezultati ostvareni u prva tri mjeseca su bolji nego lani, a očekujemo nastavak tog trenda – kaže Alan Šepuka, direktor marine.

Visoki standardi

Najave s najeminentnijih nautičkih sajmova u Njemačkoj i Austriji, vodećih emitivnih tržišta u nautičkom sektoru, dodaje, više su nego dobre, što potvrđuje očekivanja da će sezona biti još bolja od prošlogodišnje.

– Očekivanim dobrim rezultatima vjetar u leđa daje i ulazak Hrvatske u šengensku zonu, što znatno pojednostavljuje i olakšava dolazak gostiju sa svih nama najvažnijih inozemnih tržišta, a to su, redom, uz Njemačku i Austriju, Italija, Slovenija, Češka i druge europske zemlje. Gosti više neće morati čekati satima u gužvama na granici, što će rezultirati još većim brojem dolazaka i većim brojem gostiju – kaže Šepuka.

Pripreme za sezonu prema njegovim su riječima uvijek zahtjevne, posebno kad je riječ o marinama s pet sidara, poput one u Cresu, a za zadržavanje najviših standarda ponude i usluge presudno je održavanje kontinuiteta kvalitete, uz stalna unapređenja u svim segmentima poslovanja.

– Važan je kontinuitet u zadržavanju najviših standarda u nautičkom turizmu. Ti standardi su jasno definirani i propisani, tako da svake godine imamo razne inspekcije i kontrole u svim segmentima, koje provjeravaju ispunjavamo li uvjete za najvišu kategoriju. Da bi marina imala pet sidara, važno je puno kriterija, u prvom redu su to sadržaji i usluge koje nautičarima nudi. Pri tom nastojimo našu ponudu svake godine nadopuniti novim sadržajima, novom ponudom, uz zadržavanje standarda u postojećim uslugama. Mi smo, primjerice, jedina marina koja gostima nudi i devet apartmana, a ti su apartmani prošle godine dobili najveći broj bodova u neovisnom ispitivanju tržišta, odnosno studiji koja je rađena na uzorku od 7.000 naših gostiju, za koju, iskreno, nismo ni znali dok nisu objavljeni rezultati. Imamo i fitness centar, trgovine i druge uslužne sadržaje, uz jako dobar nautički servis, s travel liftom za vađenje i spuštanje plovila u more koji je ove godine već tijekom ožujka bio praktički u punom pogonu, što je jedan od pokazatelja da će ova sezona, ne bude li nepredviđenih događanja, biti više nego dobra – ističe Šepuka.

Prednost eurozone

Prvi veći val gostiju u ACI marini Cres očekuje se za Uskrs, koji i inače označava uvod u nautičku sezonu.

– S obzirom na to da Uskrs ove godine pada prilično rano, broj dolazaka gostiju će, naravno, ovisiti o vremenskim prilikama za uskrsni vikend. Ako vrijeme bude dobro, ako na Kvarneru budemo imali anticiklonu, bez bure, očekujemo da će biti i puno turista, pa tako i nautičara. Za njih svake godine pripremamo uskrsni doručak i druge sadržaje u restoranu Mistral, koji je jedna od okosnica naše ponude. Svake godine gostima nudi standardno izvrsnu uslugu, uz novosti u ponudi i na meniju. Hrvatska je ove godine ušla u eurozonu, što će, vjerujem, ponudu učiniti još privlačnijom jer gosti više neće morati preračunavati cijene iz eura u kune – kaže Šepuka.

Osim ulaska u šengensku zonu, prelazak na plaćanje u eurima gostima će hrvatske marine i turističku ponudu općenito, smatra, učiniti privlačnijim zbog eliminiranja gužvi na granicama i potrebe za mijenjanjem eura u kune kada stignu na odredišta.

– U nautičkom segmentu cijene su već duže vrijeme bile izražene dvojno, u kunama i eurima, a sada će cijene u eurima, u segmentu ugostiteljstva i drugih usluga, gostima sigurno biti jasnije i olakšat će im svakodnevne aktivnosti – kaže Šepuka.

Vaša reakcija na temu

Komentiranje na Indexu dozvoljeno je samo registriranim korisnicima. U redu je ne slagati se s drugim komentatorima ili autorom teksta, ali nije u redu vrijeđati, diskriminirati, trolati, kršiti Pravila komentiranja i odredbe stavka 2. članka 94. Zakona o elektroničkim medijima. Korisnik je odgovoran za sve napisano u komentaru. Budite normalni, nemojte se bezveze dovoditi u probleme.

Komentari (2)