METRO Hrvatska je u subotu, 26. travnja, na DISH pop up eventu predstavio svoja digitalna rješenja ugostiteljima i građanima Splita. Svi okupljeni u središtu grada, ispred Peškarije u Marmontovoj, mogli su, koristeći novi alat DISH Order aplikaciju, naručiti jela koje je pripremio Tomislav Bilić, pokretač, osnivač i glavni chef restorana Purple Monkey.
METRO je također pripremio bogat zabavni program koji je obuhvaćao nastup DJ-a koji je održavao veselu atmosferu, live cooking show, a za najmlađe je održana edukativna radionica crtanja grafita. Savjetnici za digitalizaciju bili su dostupni za odgovore na sva pitanja zainteresiranih ugostitelja i poduzetnika.
Foto: press
‘Strategija METRO-a temelji se na neprekidnom širenju ponude i razvoju usluga čime se prilagođavamo potrebama svojih kupaca te olakšavamo njihovo svakodnevno poslovanje. Ugostitelje podržavamo inovativnim digitalnim rješenjima kao bi se oni mogli usredotočiti na ono što najviše vole – predanu uslugu i strast za stvaranje posebnih iskustava za goste. Osluškujemo potrebe naših kupaca, ali i njihovih gostiju, te smo zato razvili i nedavno predstavili DISH Order za naručivanje jela putem interneta – rješenje koje ugostiteljima osigurava povećanje profitabilnosti, a krajnjem potrošaču jednostavno i ugodno korisničko iskustvo’, izjavila je Matea Dobrilović, voditeljica digitalnih platformi tvrtke METRO Hrvatska.
Foto: press
Tvrtka je u Hrvatskoj počela poslovati krajem 2001. godine otvorenjem prvoga veleprodajnog centra na zagrebačkom Jankomiru. Danas posluje s ukupno deset veleprodajnih centara u Zagrebu, Rijeci, Splitu, Zadru, Osijeku, Puli, Varaždinu, Poreču i Dubrovniku. Nakon više od dvadeset godina poslovanja u Hrvatskoj, METRO se, navode njegovi predstavnici, pozicionirao kao lider na HoReCa tržištu na kojemu trenutno opslužuje oko 95% kupaca u ugostiteljskom sektoru, što čini oko 30% potreba tog tržišta. Uz kupce iz HoReCa sektora, METRO je usmjeren prema malim trgovcima te malim i srednjim poduzetnicima.
Foto: press
Komentari (2)
Hi everyone!