Dalmatinski portal
Dalmatinski portal Test ad banner
Dalmatinski portal Dalmatinski portal
Svijet
9:26 pm

Vučić posjetio školu u kojoj se dogodio masakr: ‘Noćima sam plakao’

Piše A. A.

Predsjednik Srbije Aleksandar Vučić rekao je večeras, gostujući u Dnevniku RTS-a, da je posjetio Osnovnu školu ‘Vladislav Ribnikar’, u kojoj se 3. svibnja dogodio masakr.

‘Nisam vodio kamere sa sobom danas, vidjeli su me bez kamere, bez ičega. Bili su ljudi iz sigurnosti, bila je direktorica škole, nekoliko nastavnika. Upisao sam se u knjigu žalosti, obišao mjesto zločina. Užasno je, jeziva tragedija… Nemam potrebu pravdati se nekome tko misli da ima monopol na bol i tugu, niti objašnjavati nekome da sam normalan čovjek jer imam troje djece i da sam noćima plakao i borio se da donesemo mjere i nešto promijenimo’, izjavio je, prenosi Telegraf.

Kazao je da je svakome pojedinačno uputio sućut i da svakog dana razgovara o tome što se može poduzeti, odnosno kako koordinirati tisuće službi. 

Govoreći o mogućnosti zatvaranja škole, predsjednik je rekao da bi dio roditelja to htio, ali dio njih kao i djece ne bi. 

‘Veći dio ne misli tako, ali što god roditelji kažu, mi smo spremni učiniti. Ja sam bio šokiran, razumijem roditelje koji traže da mu djeca tu ne idu. Meni to ne izlazi iz glave’, rekao je Vučić.

Dodao je da djeca moraju ići u školu te nastaviti živjeti.

‘Djeca to nekada i lakše preguraju nego odrasli. Postoje stručna lica koji o tome odlučuju, ne ja. Ono što oni kažu, stručnjaci i roditelji, mi ćemo napraviti’, poručio je. 

Naveo je i kako je za njih važno da su krenuli u veliku akciju oduzimanja oružja. 

Vaša reakcija na temu

Komentiranje na Indexu dozvoljeno je samo registriranim korisnicima. U redu je ne slagati se s drugim komentatorima ili autorom teksta, ali nije u redu vrijeđati, diskriminirati, trolati, kršiti Pravila komentiranja i odredbe stavka 2. članka 94. Zakona o elektroničkim medijima. Korisnik je odgovoran za sve napisano u komentaru. Budite normalni, nemojte se bezveze dovoditi u probleme.

Komentari (2)