Dalmatinski portal
Dalmatinski portal Test ad banner
Dalmatinski portal Dalmatinski portal
Turizam
3:07 pm

Otvorene prijave za Godišnje hrvatske turističke nagrade 2023.

Piše P. I.

Hrvatska turistička zajednica otvorila je online prijave za Godišnje hrvatske turističke nagrade, koje će se u ovoj godini dodjeljivati prema novom konceptu, odnosno prema novim kategorijama. Nagrade zajedno dodjeljuju Ministarstvo turizma i sporta, Hrvatska turistička zajednica i Hrvatska gospodarska komora, a mjesto dodjele bit će ovogodišnji Dani hrvatskog turizma. Rok za podnošenje kandidatura za sve kategorije nagrada je 31. kolovoz 2023. putem online prijavnica dostupnih na službenim stranicama HTZ-a.

– Hrvatska je danas svjetski poznata turistička destinacija Mediterana, a iza tog uspjeha stoje brojni turistički djelatnici, pojedinci, ali i turističke kompanije. Ovim sustavom nagrađivanja želimo istaknuti odlične primjere u praksi, ali i poticati daljnju izvrsnost i kreativnost u turizmu Hrvatske. Pozivam sve kolege da putem prijava, u svom okruženju, izdvoje pojedince i subjekte koji su svojim radom, entuzijazmom, projektima i idejama pridonijeli razvoju hrvatskog turizma, odnosno pozicioniranju naše zemlje kao atraktivne i sadržajne turističke destinacije pune ljubaznih domaćina – izjavio je Kristjan Staničić, direktor HTZ-a.

Nagrade će se dodjeljivati u 15 kategorija, odnosno za turistički događaj godine, turistički aranžman godine, gastronomski doživljaj godine, hotel i kamp godine, a bit će dodijeljene i nagrade u aktivnom, kulturnom, nautičkom, poslovnom, ruralnom te zdravstvenom turizmu, kao i nagrade za Unique smještaj godine i turističku destinaciju godine (Šampion hrvatskog turizma).

– Godišnjim hrvatskim turističkim nagradama želimo odati priznanje svim turističkim djelatnicima, ali i svima koji svojim radom, gostoljubivošću i inovativnošću doprinose tome da je Hrvatska danas jedna od najpoželjnijih turističkih destinacija. Razvoj hrvatskog turizma usmjerili smo na poticanje cjelogodišnjeg i regionalno uravnoteženog turizma kako bi naš turizam bio još otporniji i konkurentniji. Kroz ove nagrade prepoznajemo i nagrađujemo tvrtke, udruge, ljude i lokalne zajednice koje unapređuju hrvatski turizam u kontekstu održivog razvoja te odgovornog korištenja resursa. Pozivam sve zainteresirane da se prijave i da nominiraju sve koje smatraju zaslužnim za uspjeh hrvatskog turizma, kako bismo i ove godine nagradili najbolje od najboljeg što hrvatski turizam nudi – izjavila je Nikolina Brnjac, ministrica turizma i sporta.

Prijave se zaprimaju i za nagradu Ljudi u turizmu, u sklopu koje se dodjeljuje Hrvatska turistička nagrada kao godišnja nagrada ‘Anton Štifanić’ i Nagrada za životno djelo te nagrada ‘Čovjek – ključ uspjeha, djelatnik godine’.

– Turizam kao vitalni sektor našeg gospodarstva generira tisuće radnih mjesta i stvara znatan udio BDP-a Hrvatske. Predanost, stručnost i inovativnost poduzetnika i radnika u turizmu je ono što čini turizam uspješnim, zbog čega je važno da se izvrsnost prepoznaje i nagrađuje. Turistički cvijet – Kvaliteta za Hrvatsku nagrada je koju je HGK dodjeljivao poduzetnicima, kao okosnici turizma, punih 25 godina. Nagrađeni su uvijek bili najbolji u turizmu, a iako te nagrade više neće biti, nastavit ćemo s priznavanjem izvrsnosti – sada kroz zajedničke Godišnje hrvatske turističke nagrade. Podržavanje izvrsnosti motivira za kontinuirano uspinjanje na višu razinu kvalitete i inovativnosti. Veselimo se novom načinu prijave i sustavu ocjenjivanja koji će pridonijeti promociji najboljih praksi u turizmu, dovesti do veće ukupne kvalitete sektora i bolje reputacije Hrvatske kao turističke destinacije – poručio je Luka Burilović, predsjednik Hrvatske gospodarske komore.

Godišnje hrvatske turističke nagrade otvorene su za sve dionike u hrvatskom turizmu te predstavljaju priliku za prezentiranje izvrsnosti i primjera najboljih praksi, njihovo promicanje i javno priznanje.

Vaša reakcija na temu

Komentiranje na Indexu dozvoljeno je samo registriranim korisnicima. U redu je ne slagati se s drugim komentatorima ili autorom teksta, ali nije u redu vrijeđati, diskriminirati, trolati, kršiti Pravila komentiranja i odredbe stavka 2. članka 94. Zakona o elektroničkim medijima. Korisnik je odgovoran za sve napisano u komentaru. Budite normalni, nemojte se bezveze dovoditi u probleme.

Komentari (2)