Dalmatinski portal
Dalmatinski portal Test ad banner
Dalmatinski portal Dalmatinski portal
Turizam
11:31 pm

Ulupali hrpu novca u turističku kampanju koja je postala prava sprdnja

Piše N.M.

Revizorski sud u Italiji optužuje vladino Ministarstvo turizma za rasipanje javnog novca sa skupom promotivnom kampanjom, koja se iznenada prestala objavljivati ​​na internetu na vrhuncu turističke sezone.

Marketinška kampanja Open to Meraviglia, koja je koštala gotovo 140.000 eura novca poreznih obveznika, transformirala je Botticellijevu Veneru u influencericu 21. stoljeća te su redovito bili objavljivani postovi na Instagramu za promicanje turizma u Italiji. 

No zadnji post objavljen je na društvenim mrežama 27. lipnja, prije više od dva mjeseca, na slici kako pozira ispred pogleda na Taorminu na Siciliji, piše Politico, prenosi Dnevnik.hr.

Njezini računi na drugim društvenim mrežama kao što su Facebook i X (prije poznatiji kao Twitter) nestali su, izvijestili su talijanski mediji, zajedno s promotivnim videom objavljenim na YouTubeu kada je kampanja najavljena.

Nestanak je izazvao brojna pitanja te je pokrenuta istraga o skupom turističkom projektu.

Upitana o tome zašto više nema kampanje, ministrica turizma Daniela Santanchè, iz stranke Braća Italije premijerke Giorgie Meloni, navodno je rekla za La Repubblicu krajem kolovoza da je to namjerno napravljeno te da će se Influencerica Venus uskoro vratiti.

Vaša reakcija na temu

Komentiranje na Indexu dozvoljeno je samo registriranim korisnicima. U redu je ne slagati se s drugim komentatorima ili autorom teksta, ali nije u redu vrijeđati, diskriminirati, trolati, kršiti Pravila komentiranja i odredbe stavka 2. članka 94. Zakona o elektroničkim medijima. Korisnik je odgovoran za sve napisano u komentaru. Budite normalni, nemojte se bezveze dovoditi u probleme.

Komentari (2)