Dalmatinski portal Test ad banner
Dalmatinski portal Dalmatinski portal
Sport
4:29 pm

KROVINOVIĆEV AGENT: Kritike nisu korektne, u Hajduku igra na poziciji koju nikad nije igrao!

Piše N.M.

Marjan Šišić, agent Joška Gvardiola gostovao je u A1 Nogometnom podcastu kojeg vodi novinar Milan Stjelja. Šišić se dotakao brojnih tema i anegdota, a između ostalog i veznjaka Hajduka Filipa Krovinovića, kojeg on također zastupa.

– Jako sam slab na tog dečka. Ne mogu nikako biti objektivan. On je moj prvi pravi klijent od hrvatskih nogometaša. Deset godina radimo skupa. Jako mi je žao što naši ljudi nisu mogli pratiti portugalsku ligu. Svi koji ga kritiziraju, da su gledali njegove utakmice u Rio Aveu i Benfici, taj dečko je bio predodređen da bude u prvih 11 hrvatske reprezentacije – rekao je Šišić, a potom dodao:

– Nije korektno što ga ljudi kritiziraju jer oni ne znaju koja je njegova uloga. On je sada ‘šestica’, to nikada nije igrao. U Grčkoj je izašao na 1:0, nakon toga se igra nije unaprijedila, nego je Hajduk primio još dva komada. Ne volim da on igra ‘šesticu’, mislim da je on prava ‘osmica’. Tu može dati puno više. On je tip igrača Matea Kovačića i Luke Modrića, box to box, razigrava i ne griješi u dodavanjima. On ima u sebi golove i asistencije, ali je on timski igrač.

Potom je dodao:

– Prije šest mjeseci za Krovinovića je stigla ponuda iz Kine. Vrlo velik novac je bio u igri, ali nije htio ići. Ovog ljeta su bile tri ponude iz Europe. Bile su nešto unosnije od Hajduka, ali nisu bile iz liga petice. Filip voli Split i Hajduk, želi ostati – zaključio je Šišić.

Vaša reakcija na temu

Komentiranje na Indexu dozvoljeno je samo registriranim korisnicima. U redu je ne slagati se s drugim komentatorima ili autorom teksta, ali nije u redu vrijeđati, diskriminirati, trolati, kršiti Pravila komentiranja i odredbe stavka 2. članka 94. Zakona o elektroničkim medijima. Korisnik je odgovoran za sve napisano u komentaru. Budite normalni, nemojte se bezveze dovoditi u probleme.