Dalmatinski portal
Dalmatinski portal Test ad banner
Dalmatinski portal Dalmatinski portal
Turizam
9:04 am

Chef Janković na razočaravajućem doručku od 60 eura: ‘Ništa tu nije bilo 5*’

Piše A. A.

Chef Mate Janković javno je progovorio o razočaravajućem iskustvu doručka u novom hotelu s pet zvjezdica, pri čemu je iznio opasku ‘lošem putu’ turizma. Nije definirao o kojem se hotelu radi, no naveo je da je na jugu te da ga je posjetio prije nekoliko tjedana. 

‘Osoblje nas je kulturno dočekalo. Rekli smo da nismo gosti hotela i da želimo doručak na što su nas sjeli za stol i ponudili opcije doručka. Možemo birati između a la carte, ali možemo s buffet stola. 

Obišao sam buffet stol i razočarao se. Sve je bilo ispodprosječno. Pastrie selekcija bila je neprimjerena hotelu od 5*, a ostatak stola otužan. Salame i sirevi supermarket kvalitete, banje s jajima loše i poluprazne, manjak opcija s voćem, žitaricama i kruhom. Osoblje iako vrlo ljubazno – neiskusno i nedoraslo zadatku. 

Naručili smo a la carte. Jedan omelette i egg Benedict. Omelette je bio bez dva od tri naručena dodatka, a Benedict…. jedno(!?) poširano jaje na komadu prepečenog baguetta, rijetki Hollandaise i bez šunke.

Ukazao sam servisu na grešku na što mi se ljubazna konobarica ispričala, ali bila je potpuno nesvjesna (ne)kvalitete hrane koju je isporučila. Zatim je s buffet stola donijela pureću šunku kojoj u tom jelu nije mjesto’, prepričao je. 

Naglasio je zatim kako je je račun bio 60 eura. 

‘Cijena je ok jer znate da je to hotel od 5*. Očekujete od hotela da bude nešto skuplji, ali ako nešto košta 5*, onda mora 5* i vrijediti. Ono sto nije ok je da tu ništa nije bilo 5*. Kvaliteta namirnica, znanje osoblja i kompletan ugođaj bili su grozni, ali naplaćeno je kao da je sve bio top’, komentirao je. 

Napomenuo je da to nije problem osoblja. Stava je kako je to problem, kako je naveo, groznog vođenja države, porezne politike u turizmu kao i nedostatka strategije razvoja istog. 

‘Kada jednoj industriji fali 50.000 ljudi, ona je osuđena na borbu i na pad kvalitete. Imaš to što imaš, radiš s time sto možeš. Imam lokal, znam kakva je to borba i nikad, ali nikad osoblje nije krivo. Osim gore navedenih faktora, krivi su vlasnici i kriv je management koji se nije prilagodio situaciji i mjestu u kojem funkcionira. 

I za sve što se desi u SOL tapasu – kriv sam ja i samo ja. Ja biram osoblje i odgovoran sam za njihov trening. Ja formiram ponudu, ja biram i odobravam namirnice. 

Dakle, namirnice su odabrali ljudi koji to vode, netrenirano osoblje je na flooru, a cijenu za cijeli doživljaj isto tako su izabrali odgovorni. I tu dolazimo do najvećeg problema. Vrijednost za novac! Postavili su cijenu koja opravdava visoka očekivanja gosta. Ako ta očekivanja nisu ispunjena, dolazi do nezadovoljstva.

Ili budi kvalitetniji ili jeftiniji. Nema druge opcije. Svi su u krizi, nitko u EU ne živi tako dobro da baca novce. Mislim da ćemo svi u godinama koje dolaze imati još većih problema jer ovaj model nije održiv. Nažalost, ovo je situacija koja se može preslikati po cijelom Jadranu i ovakve priče čujem sa svih strana

Ništa neće promijeniti navike koje imamo kao nedostatak novca, prazne sobe, hoteli i restorani. U konačnici to je problem cijele zemlje jer na ovaj ili onaj način svi građani žive od turizma – neki direktno, a neki preko poreza i prireza koji se namaknu od njega.

P.S. Da jedna stvar bude jasna – nitko ne navija za blagostanje i prosperitet svih koji se bave turizmom više od mene. Samo se bojim da ovo nije put’, zaključio je chef Janković. 

U međuvremenu mu se javila odgovorna osoba iz hotela o kojem je pisao. 

‘Prepoznali su situaciju koja se dogodila, svjesni su greške, iskreno su se ispričali i pozvali me da budem njihov gost. Time su dokazali da im je stalo, a to je već pozicija koja nudi mogućnost napretka.

Hvala im na profesionalnom ponašanju u ovoj situaciji i želim im da im biznis uspije. Navijam za njih i da ovakvih kritika imaju što manje. Kritike su dobre ako su dobronamjerne i argumentirane, a moja svakako dolazi iz te pozicije’, konstatirao je. 

Vaša reakcija na temu

Komentiranje na Indexu dozvoljeno je samo registriranim korisnicima. U redu je ne slagati se s drugim komentatorima ili autorom teksta, ali nije u redu vrijeđati, diskriminirati, trolati, kršiti Pravila komentiranja i odredbe stavka 2. članka 94. Zakona o elektroničkim medijima. Korisnik je odgovoran za sve napisano u komentaru. Budite normalni, nemojte se bezveze dovoditi u probleme.

Komentari (2)