Dalmatinski portal
Dalmatinski portal Test ad banner
Dalmatinski portal Dalmatinski portal
Turizam
9:43 pm

Evo najnovijih rezultata turističke sezone

Piše A. A.

Na koordinacijskom sastanku Hrvatske turističke zajednice s predstavnicima turističkih zajednica s područja Istarske županije danas su predstavljene nove turističke brojke, pri čemu je naglašeno kako je u Hrvatskoj u dosadašnjem dijelu godine ostvareno 10,5 milijuna dolazaka te 50,3 milijuna noćenja, što je 10 posto više dolazaka i 5 posto više noćenja nego lani. U dosadašnjem dijelu srpnja ostvareno je pak oko 3,7 milijuna dolazaka i 23 milijuna noćenja što je na razini srpnja lani. 

Pozitivne trendove bilježi i Istra, jedina hrvatska regija koja je još u prošloj godini premašila rekordan rezultat iz 2019. Tako je u Istri u dosadašnjem dijelu godine ostvareno 2,7 milijuna dolazaka i 14,6 milijuna noćenja što je 5 posto više dolazaka i 4 posto više noćenja nego lani, dok je u dosadašnjem dijelu srpnja u Istri ostvareno preko 913 tisuća dolazaka i 6,1 milijun noćenja što je također na razini lanjskog srpnja.

Na sastanku je govorio Kristjan Staničić, direktor Hrvatske turističke zajednice, a prisustvovali su i Denis Ivošević, direktor Turističke zajednice Istre, te predstavnici 28 turističkih zajednica gradova i općina s područja županije.

Prije prezentacije novog Strateškog marketinškog i operativnog plana hrvatskog turizma za razdoblje do 2027. godine, čiji je sažetak danas predstavljen turističkim zajednicama Istre, na sastanku se govorilo o trendovima u realizaciji turističkog prometa, javnim pozivima i natječajima koji će biti raspisani za financiranje projekata turističkih zajednica. Govorilo se i o potencijalnim suradnjama s ključnim strateškim partnerima na inozemnim tržištima te o problematici nelegalnog iznajmljivanja.

‘Prezentacijom novog Strateškog marketinškog i operativnog plana u Istri završili smo ovaj prvi ciklus predstavljanja dokumenta kolegama iz jadranskih županija. Organizirat ćemo dodatne prezentacije i radionice na terenu jer je riječ o vrlo opširnom i sadržajnom dokumentu. U njegovoj će provedbi važnu ulogu imati i sustav turističkih zajednica pa je kvalitetna informiranost kolega, odnosno njihovo shvaćanje smjernica dokumenta nužna kako bi na koncu svi zajedno ostvarili planirane ciljeve’, poručio je direktor Staničić.

‘Strateški marketinški i operativni plan hrvatskog turizma za nas predstavlja vrlo važan dokument koji definira promotivnu strategiju na nacionalnoj razini. Nakon što još detaljnije proučimo nacionalni plan krenut ćemo u proces izrade takvog dokumenta za Istru. Ideja je da ti planovi budu usklađeni, da svi zajedno radimo na jačanju hrvatskog turističkog brenda, a mi ćemo dodatno, sukladno našim zakonskim zadaćama, posebnu pažnju i aktivnosti usmjeravati u promociju istarskog turizma. Naš je cilj zadržavanje i dodatno jačanje pozicije Istre – kako na najvažnijim inozemnim tržištima tako i na domaćem tržištu“, poručio je Ivošević. 

Vaša reakcija na temu

Komentiranje na Indexu dozvoljeno je samo registriranim korisnicima. U redu je ne slagati se s drugim komentatorima ili autorom teksta, ali nije u redu vrijeđati, diskriminirati, trolati, kršiti Pravila komentiranja i odredbe stavka 2. članka 94. Zakona o elektroničkim medijima. Korisnik je odgovoran za sve napisano u komentaru. Budite normalni, nemojte se bezveze dovoditi u probleme.

Komentari (2)