Hrvatska kao turistička destinacija ove godine s britanskog tržišta bilježi odlične turističke rezultate. Popularnost naše zemlje dodatno potvrđuju i brojne objave o hrvatskim destinacijama u najpopularnijim britanskim medijima.
Prestižni The Guardian objavio je članak ‘Nine of the best budget holidays for young people“’ odnosno popis najboljih destinacija koje svojom ponudom i cijenama najbolje odgovaraju mladim ljubiteljima putovanja. Među izdvojenim destinacijama svoje je mjesto pronašao i Zagreb.
Novinarka Rebecca Liu opisala je Zagreb kao grad mladih s pregršt turističkih znamenitosti, a posebno je istaknula kako hrvatska metropola ima najveću koncentraciju muzeja po kvadratnom metru u Europi. Od muzeja su istaknuti Muzej prekinutih veza te Hrvatski muzej naivne umjetnosti, a izdvojeni su i pojedini ljetni festivali poput ‘Dvorišta’, kao i noćni život Martićeve i Tkalčićeve ulice, gastronomske atrakcije tržnice Dolac, posebnosti Maksimira kao parka čija arhitektura datira još iz 19. stoljeća i dr., a kao dodatna prednost Zagreba istaknuta je i blizina Nacionalnog parka Plitvička jezera.
Kada pak govorimo o hrvatskoj obali, detaljnu reportažu s posebnim naglaskom na otoke objavio je popularni Condé Nast Traveller. Novinar Rick Jordan u tekstu ‘How to plan the ultimate Croatia island-hopping adventure’ istaknuo je ljepote hrvatske obale i otoka koje je obišao tijekom 10 dana putovanja, poput Lopuda, Korčule, Visa, Hvara i Mljeta. Otoci su opisani kao prirodne oaze pogodne za aktivan odmor, a istaknute su i plaže, eno-gastronomske delicije te bogato kulturno-povijesno nasljeđe, a posebno je naglasio izuzetno dobru povezanost Splita i Dubrovnika s navedenim otocima.
Dodajmo kako su pozitivne objave u britanskim medijima, između ostalog, rezultat aktivne suradnje Predstavništva HTZ-a u Londonu s urednicima i novinarima najprestižnijih medija, a da je tako, potvrđuje i više od 20 milijuna čitatelja koji prate The Guardian, dok Condé Nast Traveller broji preko 16 milijuna čitatelja pa objave ovakve vrste usred turističke sezone pozitivno utječu na vidljivost i promociju Hrvatske kao kvalitetne i atraktivne turističke destinacije.
Navedeno pokazuju i podaci sustava eVisitor prema kojima je u dosadašnjem dijelu godine s UK tržišta ostvareno preko 285.000 dolazaka i 1,3 milijuna noćenja što u usporedbi s istim razdobljem prošle godine predstavlja rast od 8 posto u dolascima te 6 posto u noćenjima, priopćila je Hrvatska turistička zajednica.
Komentari (2)
Hi everyone!