Proteklog vikenda u Rovinju održani su Dani komunikacija, poznati festival tržišnih komunikacija, koji je u svom devetom izdanju tijekom tri festivalska dana okupio međunarodnu komunikacijsku zajednicu.
Osim bogatog programa domaćih i međunarodnih predavača, tijekom sve tri festivalske večeri dodijelila su se priznanja najkvalitetnijim ostvarenjima struke u protekloj godini. Žiri je imao težak izbor pronaći najbolje radove među čak 600 prijavljenih projekata!
Jedina nagrada u kategoriji Turizam, kultura i slobodno vrijeme otišla u Omiš
Nagrada nacionalnog natjecanja u kreativnosti IdejaX, u kategoriji Best on market: Turizam, kultura i slobodno vrijeme, pripala je otkačenoj lanjskoj kampanji ‘50% maraton, 100% alibi’ TZG-a Omiš, iza koje stoji kreativni trojac iz Splita kojeg čine Srđan Šegvić, Duje Tičinović i Duje Kundić. Riječ je o srebrnoj nagradi te jedinoj dodijeljenoj u ovoj kategoriji.
IdejaX je natjecanje koje nagrađuje najoriginalnije i jedinstvene ideje koje pomiču granice, organiziranog od strane Hrvatske udruge društava za tržišno komuniciranje (HURA!-e).
Duhoviti video uradci, koje su brojni korisnici društvenih mreža dijelili na svojim profilima, na inovativan i svjež način potaknuli su amatere i profesionalce da se prijave na Omiški polumaraton, a sada i oduševili stručni žiri natjecanja IdejeX. Bravo za TZG Omiš i splitski marketinški trio, a nagrađivane video uratke još jednom možete pogledati u nastavku.
Komentari (2)
Hi everyone!