Dalmatinski portal
Dalmatinski portal Test ad banner
Dalmatinski portal Dalmatinski portal
Turizam
2:19 pm

Turistička zajednica Splitsko-dalmatinske županije predstavila novu aplikaciju za turiste, baziranu na umjetnoj inteligenciji

Danas je u Splitu održana šesta redovna sjednica Skupštine TZ Splitsko-dalmatinske županije. Tom prigodom Ivana Vladović zaključila je kako je prošla turistička sezoba bila iznimno uspješna, a istu očekuju i ove godine. 

– Dužnost sam preuzela u kolovozu. Zateklo me veoma sređeno stanje kojemu sam krenula davati neku svoju viziju, a ona se nastavila na održiv, zelen, siguran i građanima ugodan turizam. Nadam se da je takva godina pred nama, da će nas posjetiti brojni domaći i strani gosti, ali prije svega da ćemo voditi računa da i našim građanima bude ugodan život u njihovom domu. Želimo da turizam bude kategorija koja će poboljšati kvalitetu života, a koja pronosi lijepu priču o našoj domovini – poručila je prva dama TZ Splitsko-dalmatinske županije.

Na skupštini, koja se danas održala u hotelu Radisson Blu Resort, govorilo se i o projektu Vlade RH i Ministarstva turizma i sporta ‘Hrvatska turistička kartica’ koji za cilj ima povećanje potrošnje hrvatskih građana u ugostiteljstvu i turističkim sadržajima na području cijele države. 

– To je projekt koji poslodavcima daje mogućnost svog zaposlenika nagraditi turističkom karticom koja je neoporeziva u iznosu od 2500 kuna. Velika prednost CRO carda je što davatelj usluga može oglasiti svoje benefite i akcije, a na taj način privući goste. Turističkom karticom možete plaćati usluge smještaja i konzumaciju hrane i pića u ugostiteljskim objektima, usluge putničkih agencija i turoperatora, paket aranžmane, boravak u objektima privatnih iznajmljivača te najam brodova – ukratko, na svim mjestima koja prihvaćaju platne kartice – navodi Vladović koja uvjerava kako s optimizmom možemo zakoračiti u novu turističku sezonu.

Dejan Grepo, poznat po čitavom nizu digitalnih rješenja, između ostalih kreirao je online web platformu CroCare i mobilnu aplikaciju ‘Plaja – Beach Finder’, kao i TAPCARD digitalne beskontaktne vizitke, ovoga puta u suradnji s lokalnim turističkim zajednicama osmislio je novu aplikaciju ‘Dalmatia AI’.

– Aplikacija je bazirana i građena na umjetnoj inteligenciji, istom aplikacijom možeš se koristiti u Splitu i bilo kojoj lokaciji u županiji, ali se prilagođava onoj na kojoj trenutno boravite. Ugrađene su najmodernije funkcije poput proširene stvarnosti, da možete vidjeti vizuale i 3D animacije u stvarnom prostoru. Također, tu je i chat opcija koja nije klasično dopisivanje s umjetnom inteligencijom, već pruža odgovore u vidu multimedijalnog zapisa, fotografije, navigacije. U slučaju hitnog problema koje turisti imaju aplikacija će ponuditi poziv centru 112 – kazao je vlasnik tvrtke webLab. 

Aplikacija je već dostupna preko šest mjeseci, spremna je zapreuzimanje za sve urađaje. 

– Zato što jako dobro prepoznaje interese korisnika, informira ga, pomaže mu i upotpunjuje doživljaj. Doslovno turist skine aplikaciju i svoj uređaj stavi u džep, ona će ga obavijestiti kada bude u blizini nekig važnog sadržaja – otkriva nam splitski IT-ovac. 

Stipe Čogelja, zamjenik župana Blaženka Bobana, kazao je kako se ponosi brojnim događanjima koji se odvijaju upravo u predsezoni. 

– Najave za turističku sezonu su zaista dobre, a o brojkama se više ne priča. Stavljamo naglasak na održivost, brojke su dobrodošle, ali cilj je disprezirati goste iz ‘vrućih’ točaka na one turistički manje atraktivne. Posebice na Dalmatinsku zagoru i unutrašnjost naših otoka. Prijavili smo brojne infrastukturne projekte koji će doprinijeti razvoju kukturnog turizma i daljnjem razvoju diverzifikacije turističke ponude županije. Smjer kojim je izabrala ići Hrvatska ići će i Splitsko-dalmatinska županija – poručio je zamjenik župana.

Vaša reakcija na temu

Komentiranje na Indexu dozvoljeno je samo registriranim korisnicima. U redu je ne slagati se s drugim komentatorima ili autorom teksta, ali nije u redu vrijeđati, diskriminirati, trolati, kršiti Pravila komentiranja i odredbe stavka 2. članka 94. Zakona o elektroničkim medijima. Korisnik je odgovoran za sve napisano u komentaru. Budite normalni, nemojte se bezveze dovoditi u probleme.

Komentari (2)