Dalmatinski portal
Dalmatinski portal Test ad banner
Dalmatinski portal Dalmatinski portal
Nekretnine
11:54 am

Popis 50 najboljih hrvatskih majstora, obrtnika i poduzeća

Piše P. I.

Slanjem besplatnog upita na Trebam.hr oni koji traže usluge brzo dobivaju više ponuda različitih izvođača koje mogu usporediti i odabrati najbolju. To je posebno korisno u vremenu rasta cijena jer ljudi točno znaju što će dobiti i koliko će platiti uslugu.

Nakon što je posao završen klijent ocjenjuje odabranog izvođača od 1 do 5, a Trebam.hr objavljuje sve ocjene na javno dostupnoj prezentacijskoj stranici izvođača. Najbolje ocijenjeni svake godine dobivaju nagradu ‘Odabir klijenata’, a najboljih 50 još dodatno nagradu Top 50.

Klijenti Trebam.hr ocijenili su više od 5000 obrtnika i ponuđača usluga. Ocjene su skupljene na jednom mjestu, tako da si tražitelji usluga mogu brzo stvoriti sliku o tome što mogu očekivati od izvođača i time si značajno olakšati odluku.

‘Odlična usluga, isti dan ponuđeno mi je 5 potencijalnih izvođača, a s jednim je i odrađen posao. Prednost je što su u ponudi registrirani obrti s recenzijama, što daje određenu sigurnost kod odabira izvođača’, kaže Vjeko Kos, jedan od klijenata Trebam.hr.

Pored osnovnih informacija o tvrtki, prosječnih ocjena, recenzija i osvojenih nagrada sada na Trebam.hr možete provjeriti i koliko brzo izvođač odgovara na upite. Izvođači koji u prosjeku kontaktiraju klijente unutar 24 sata od primitka upita sada imaju oznaku ‘Brzo odgovara’ na svojoj prezentacijskoj stranici.

Korisnici Trebam.hr na ovaj način štede vrijeme i novac te se smanjuje mogućnost da će biti razočarani uslugom.

‘Jako sam zadovoljna radom agencije Trebam.hr čije usluge sam koristila dvaput. Prije 2 godine preporučeni soboslikar je vrlo brzo i kvalitetno sanirao poplavljeni strop i zidove kupaonice, dok je jučer majstor za klime kvalitetno obavio posao za koji sam upit poslala prekjučer’, prezadovoljna je Snežana Kavazović.

Top listu pogledajte ovdje.

Vaša reakcija na temu

Komentiranje na Indexu dozvoljeno je samo registriranim korisnicima. U redu je ne slagati se s drugim komentatorima ili autorom teksta, ali nije u redu vrijeđati, diskriminirati, trolati, kršiti Pravila komentiranja i odredbe stavka 2. članka 94. Zakona o elektroničkim medijima. Korisnik je odgovoran za sve napisano u komentaru. Budite normalni, nemojte se bezveze dovoditi u probleme.

Komentari (2)