Turistička zajednica Splitsko-dalmatinske županije održala je redovitu skupštinu na kojoj su kojoj su predstavljeni dobri rezultati.
– Podatci pokazuju da je godina za nama je bila financijski uspješna, unatoč očekivanim, nešto manjim brojevima u dolascima i noćenjima – kazala je direktorica Ivana Vladović.
– Pandemija je donijela svoje, ljudi su se više okrenuli prirodi, a to je nama odlično jer je Dalmacija najljepša u predsezoni u postsezoni. Od plaže i sunca trebamo se okrenuti prema uživanju u dalmatinskom načinu života i onda smo pobjednici. Naglasak će nam biti na outdooru, nautici i dalmatinskom načinu života – kazala je Vladović.
Posljednji podatci govore da se u ovim trenutcima gradi više hotelskih kapaciteta nego objekata u obiteljskom smještaju što je poželjna promjena trenda. Županija za godinu pred nama priprema nove sadržaje, najavio je zamjenik župana Stipe Čogelja.
– Nedavno smo predstavili novi brend Skrivena Dalmacija, krećemo u ekološkom i održivom smjeru. Očekuje nas zanimljiva iduća godina – rekao je Čogelja.
Komentari (2)
Hi everyone!