Povodom prvog rođendana, čarter.hr, jedinstvena platforma za nautički sektor u nas, otkriva koje teme najviše traže profesionalci iz branše, ali i bez čega se danas u nautičkom turizmu ne može.
U samo godinu dana neumornog rada platforma se pozicionirala kao prvo i sve brže rastuće mjesto na kojem čarteraši te profesionalci iz drugih nautičkih i srodnih djelatnosti dolaze do relevantnih tema, alata i edukacija koji im pomažu da pojednostave i poboljšaju poslovanje.
Za podizanje poslovanja na višu razinu i veće zadovoljstvo gosta, u 2022. godini ključnu ulogu igra digitalizacija.
– Tvrtke nisu sigurne koji su im točno kanali potrebni, kako posložiti svoj nastup u online okruženju na način da ubire plodove. Mnogim je tvrtkama problem prebaciti se na potpuno digitalno poslovanje. Upravo zato surađujemo s IT tvrtkama koje su razvile praktična i iskušana rješenja za čarter industriju. Charter Hub novi je game changer u branši jer omogućuje tvrtkama da povežu niz drugih alata na jednoj platformi – kaže Selma Čmelik, osnivačica čarter.hr-a i strastvena zagovarateljica korištenja mogućnosti digitalnih tehnologija.
Prelazak na digitalizaciju nije bitan samo zbog pojednostavljivanja procesa čarter tvrtki, već i zbog samog srca turizma, a to je iskustvo samog gosta. S obzirom na planirani odmak od masovnog turizma i fokusiranje na kvalitetniju uslugu i doživljaj, upravo je ovo segment na kojem turistički sektor treba sve više raditi. Tehnologija tu može jako pomoći.
– Gosti koji su orijentirani na nautički čarter očekuju digitalizaciju jer su u svojim matičnim zemljama navikli na digitalna rješenja. Digitalizacijom se ubrzavaju i pojednostavljuju procesi rezervacija, plaćanja, prati se zadovoljstvo gostiju. Posebno je važna mogućnost povezivanja različitih usluga koje gosti žele iskusiti na destinaciji na jednom mjestu – ističe Čmelik.
Čarter.hr ne prati se samo u Hrvatskoj već u velikom dijelu regije, Europe, ali i SAD-u. Korisnike platforme, kojih je preko devet tisuća, najviše zanimaju trendovi i servisi. Vrlo su čitani i mjesečni intervjui s bitnim akterima u nautičkom turizmu, pogotovo oni sa sugovornicima koji ‘bez dlake na jeziku’ progovaraju o gorućim temama vezanim uz more i turizam.
S obzirom na to da se radi o jednoj specifičnoj i uskoj niši, više od 30.450 pregleda stranice, rastući broj posjetitelja, pratitelja na društvenim mrežama, pozitivan feedback korisnika i rezultati koje postižu uz pomoć informacija i podrške na čarter.hr-u činjenice su koje potvrđuju da se vizija platforme polako, ali sigurno ostvaruje.
– Nastavljamo punim jedrima naprijed, a u godini pred nama želimo malo više prostora pružiti servisima. Želimo vidjeti što im treba, gdje žele doći i kako im mi u tome možemo pomoći. Servisi su vrlo traženi i navikli su uvijek imati posla. Međutim, nije dovoljno samo dobro raditi već i biti prisutan tamo gdje su tvoji kupci, što danas znači biti online – napominje Selma Čmelik, inače stručnjakinja u digitalnom marketingu.
Za dobar rezultat iznimno je bitna i povratna informacija kao i umrežavanje. Ekipa čarter.hr-a zato u svojoj bazi, Zadru, šestog listopada organizira ‘Čarter ćakulu’, reflektivno druženje čarteraša povodom uspješne sezone i ususret novoj.
Nakon toga se pripremaju za Biograd Boat Show i Croatia Charter Expo gdje će 26. i 27. listopada profesionalcima iz čarter industrije predstaviti inovativne IT alate za nautički sektor, ali i najaviti neke nove, uzbudljive projekte. Sve dakako s ciljem da olakšaju i pospješe plovidbu za sve aktere nautičkog turizma.
Komentari (2)
Hi everyone!