Već smo otupjeli na većinu reklama koje kolaju društvenim mrežama, no dogodi se da na neke od njih jednostavno ne možemo ostati ravnodušni. U tu kategoriju upravo spadaju dvije reklame za predstojeći Omiški polumaraton, a koje su posljednjih dana postale hit na društvenim mrežama.
Pohvale organizatoru Omiškog polumaratona, Turističkoj zajednici grada Omiša, koja je na duhovit i originalan način privukla pozornost sportaša, ali i pogotovo onih koji nisu vični trčanju i polumaratonskim utrkama.
Dva su videa u pitanju koji zaokružuju ovu kampanju pod imenom ‘50% maraton, 100% alibi’.
Pogledajte videa…
Iza ove kampanje stoji tim kreativaca kojeg čine Srđan Šegvić, Duje Tičinović i Duje Kundić. Prema njihovim riječima, cilj kampanje je osim sportaša i rekreativaca motivirati te privući i one koji nisu trkački entuzijasti, i to putem videa koji na duhovit način daju dodatni i definitivno originalni ‘alibi’ za prijaviti se na Omiški polumaraton 2022. Prema dosadašnjim reakcijama, u tome su definitivno uspjeli.
Omiški polumaraton održava se u subotu, 22. listopada, u kanjonu rijeke Cetine s početkom u 10 sati, a može se birati između dvije utrke, kružnog polumaratona od 21 kilometra i rekreacijske utrke od 6 kilometara. Prijave se vrše na stranici Stotinka.
Komentari (2)
Hi everyone!