Dalmatinski portal
Dalmatinski portal Test ad banner
Dalmatinski portal Dalmatinski portal
Turizam
12:19 pm

Na današnji dan Nijemci ostvarili više od 3 milijuna dolazaka u Hrvatskoj

Piše P. I.

Prema podacima sustava eVisitor, turisti s našeg najvažnijeg emitivnog tržišta – Njemačke, na današnji dan u Hrvatskoj su ostvarili više od 3 milijuna dolazaka te više od 22 milijuna noćenja, što je izvrstan rezultat i rast od 16 posto u dolascima te 18 posto u noćenjima u odnosu na isto razdoblje rekordne 2019. godine. Ovaj je rezultat još i značajniji obzirom da je 3 milijuna dolazaka s njemačkog tržišta u 2019. godini ostvareno tek krajem prosinca.

– Njemačka je naše tradicionalno najvažnije tržište koje ostvaruje udio od oko 28 posto ukupnih komercijalnih noćenja realiziranih u Hrvatskoj iz inozemstva. Ovi ostvareni rezultati dodatno bude optimizam jer su Nijemci poznati kao gosti koji izuzetno cijene i traže kvalitetu pa je ovo ujedno i potvrda uspješnosti Hrvatske kao turističke destinacije. Zahvaljujem kolegama iz naših predstavništava u Frankfurtu i Münchenu koji su odigrali vrlo aktivnu ulogu u postizanju ovih rezultata, kao i svim turističkim subjektima koji su svojim ulaganjima u njemačko tržište doprinijeli poziciji Hrvatske kao jedne od omiljenijih inozemnih destinacija Nijemaca – izjavio je Kristjan Staničić, direktor Hrvatske turističke zajednice nadodavši kako u ovom trenutku u Hrvatskoj boravi više od 140.000 njemačkih turista.

Nijemci su u dosadašnjem dijelu godine najviše dolazaka i noćenja ostvarili u Istri, na Kvarneru te u Zadarskoj i Splitsko-dalmatinskoj županiji, dok su od smještaja najčešće birali objekte u domaćinstvu, kampove i hotele.

– Nakon dvije godine ograničenja, Nijemci su u 2022. ušli s velikom željom za putovanjima. Sva mjerodavna istraživanja provedena uoči sezone potvrđivala su taj trend, a mi smo na temelju tih podataka planirali i realizirali promotivne kampanje i aktivnosti, kao i suradnje s njemačkim subjektima, a koje su na koncu i polučile ove odlične rezultate. Hrvatska je danas na njemačkom tržištu vrlo prepoznatljiv turistički brend te smo jedna od najvažnijih inozemnih destinacija Nijemaca za ljetni odmor – izjavio je Romeo Draghicchio, direktor Predstavništva HTZ-a u Frankfurtu, naglasivši kako je primarni cilj u narednim godinama zadržavanje, odnosno daljnje učvršćivanje tržišne pozicije Hrvatske.

Odlične turističke rezultate na njemačkom tržištu komentirala je i Nera Miličić, voditeljica Ispostave HTZ-a u Münchenu. 

– Čestitam svim turističkim djelatnicima u Hrvatskoj i na tržištu, na kvalitetnoj i odlično odrađenoj turističkoj sezoni, za koju nam naši partneri cijelo ljeto šalju pohvale zadovoljnih gostiju. Njemačko tržište je ovogodišnjim rastom još jednom potvrdilo važnost njemačkih turoperatora i vjernost njemačkih gostiju, koji su i u izazovnim pandemijskim godinama odigrali ključnu ulogu u hrvatskom turizmu. U rezultatima ove godine se ogledaju pozitivna iskustva gostiju koji su posjetili našu zemlju proteklih godina i sve bolji imidž Hrvatske kao destinacije u Njemačkoj. Tome je svakako doprinijela i preporuka za odmor u Hrvatskoj jedne od najvažnijih njemačkih institucija ADAC, što je bilo posebno značajno za sve goste koji putuju osobnim automobilom, a kojih je s ovog tržišta preko 70 posto – izjavila je Miličić.

Pozitivni trendovi s tržišta Njemačke rezultat su kvalitetnih promotivnih kampanja, ali i suradnji s partnerima među kojima su najvažniji turoperatori, agencije i aviokompanije, a tu je i vrlo učinkovita suradnja s njemačkim autoklubom ADAC. U zadržavanju ovih pozitivnih trendova zasigurno će doprinijeti i nastup Hrvatske kao zemlje partnera na rođendanu Hamburške luke, u najavi je i posebna prezentacija Hrvatske na Oktoberfestu, dok će se u suradnji s Veleposlanstvom RH u Berlinu organizirati svečani koncert povodom 30. godišnjice uspostave diplomatskih odnosa Hrvatske i SR Njemačke.

Hrvatska će u 2023. godini biti zemlja partner na sajmu F.RE.E. München, jednom od najvažnijih turističkih sajmova na svijetu, koji će se održati u razdoblju od 22. do 26. veljače i koji će biti izvrsna prilika za dodatnim isticanjem naše zemlje uoči početka intenzivnijih turističkih putovanja u idućoj godini.

Vaša reakcija na temu

Komentiranje na Indexu dozvoljeno je samo registriranim korisnicima. U redu je ne slagati se s drugim komentatorima ili autorom teksta, ali nije u redu vrijeđati, diskriminirati, trolati, kršiti Pravila komentiranja i odredbe stavka 2. članka 94. Zakona o elektroničkim medijima. Korisnik je odgovoran za sve napisano u komentaru. Budite normalni, nemojte se bezveze dovoditi u probleme.

Komentari (2)