Dalmatinski portal
Dalmatinski portal Test ad banner
Dalmatinski portal Dalmatinski portal
Turizam
2:16 pm

INOVATIVNA KAMPANJA Mirisi mora, borova, lavande cirkuliraju Zračnom lukom Split

Piše A. A.

Hrvatska turistička zajednica u suradnji s agencijom Go2Digital u Zračnoj luci Split provodi novu, zanimljivu i ‘mirisnu’ kampanju. Putnici izlaskom iz zrakoplova i ulaskom u prostor zračne luke mogu osjetiti specifične mirise Mediterana – mora, borova, svježeg citrusa, limuna, naranče, lavande, bijelog cedra i dr.

Prema istraživanju iz područja marketinga i promocije čak 75 posto emocija uzrokovano je mirisom, koji spada među najvažnije osjete u oblikovanju stvarnosti, raspoloženja i koncentracije. Vodeći se time, miris i animaciju na panelu prati naslov ‘Croatia – Immerse your senses’.

– U Hrvatskoj turističkoj zajednici pratimo suvremene trendove u promociji turizma što potvrđuje i ova zanimljiva kampanja koja privlači pažnju i pozornost brojnih prolaznika, odnosno naših gostiju na najfrekventnijim lokacijama, a usred same špice sezone to je svakako i zračna luka. Želimo biti inovativni te našim gostima odmah pružiti osjećaj ljeta, odmora i ugode, a pritom ih i zainteresirati te informirati o drugim hrvatskim destinacijama i dijelovima naše ukupne turističke ponude – izjavio je direktor Hrvatske turističke zajednice Kristjan Staničić, nadodavši kako će se ova aktivnost provoditi do kraja srpnja. 

– Moram napomenuti da mi je bilo istinsko zadovoljstvo sudjelovati u ovako kreativnoj aktivaciji, koja uz vizualni utjecaj na prolaznike za cilj ima i privlačenje pozornosti putem još jednog važnog ljudskog osjeta – mirisa. Prema svim dosadašnjim povratnim informacijama s terena, kombinacija vizualnog i mirisnog pokazala se kao savršena formula za zaokupljanje pažnje prolaznika što se vidi kroz povećani broj impresija na uređajima koji ispuštaju mirise Mediterana – izjavio je Ozren Eterović, prodajni predstavnik iz Go2Digitala, pritom se zahvalivši HTZ-u na odličnoj suradnji koja će poslužiti za daljnji razvoj sličnih projekata na hrvatskom DOOH tržištu. 

Također, kampanja uključuje i nekoliko dodatnih lokacija u gradu Splitu gdje su postavljeni digitalni paneli na kojima se izmijenjaju prekrasni kadrovi drugih hrvatskih destinacija. Aktivnosti se provode i u sklopu Zračne luke Dubrovnik gdje su postavljeni tzv. digitalni tornjevi na kojima se prikazuju video materijali koji promoviraju ukupnu ponudu Hrvatske kao turističke destinacije te najljepše i najatraktivnije krajolike naše zemlje.

Uz navedeno, na digitalne panele aplicirana je i naljepnica s NFC i QR kodovima koji nakon skeniranja mobitelom omogućuju besplatno spajanje na internetsku mrežu ‘Free WIFI – powered by HTZ’ te posjet mrežnoj stranici hrvatskog turizma Croatia.hr.

Vaša reakcija na temu

Komentiranje na Indexu dozvoljeno je samo registriranim korisnicima. U redu je ne slagati se s drugim komentatorima ili autorom teksta, ali nije u redu vrijeđati, diskriminirati, trolati, kršiti Pravila komentiranja i odredbe stavka 2. članka 94. Zakona o elektroničkim medijima. Korisnik je odgovoran za sve napisano u komentaru. Budite normalni, nemojte se bezveze dovoditi u probleme.

Komentari (2)